במשך זמן רב ישנם מוצרי קידום מכירות, ואיתם ישנם גם מתנות לעובדים. כמו כן, הרי ידוע כי מרבה נתינה מרבה שלום ולכן בעל עסק אשר משקיע ברכישת מתנות לעובדים יוצר בחברה שלו אוירה חיובית יותר ומגביר את הרצון אצל העובדים לתת בחזרה מתוך הכרת הטוב. ממילא השקעה זו תיהיה יעילה לאורך טווח ותיעל את העבודה בחברה. המתנה של החברה לעובד היא כמעין הבעת ערכה על שרותו.
כאשר אתם מחפשים מתנות לעובדים לא משנה איזה מתנה החברה תבחר, רצוי שיהיה עליה שם ולוגו של החברה. ע"י כך מתגבר הפרסום של החברה וגם החברים ובני משפחה של העובד יראו את העסק שלך וישמחו מכך שלחברה שבה מכרם עובד אכפת ממנו, וזה מוסיף רושם ושם חיובי. וממילא השם הטוב ישמע גם לחבריהם מה שיכול להצמיח קשרים עסקיים בעתיד.
מתנות ללקוחות הם צעד חשוב בכדי לקיים קשרים עסקיים גדולים. פעמים רבות לקוחות יישארו איתך בקשר רק בגלל היחס האישי וככל שהלקוח ירגיש קשר יותר קרוב אליך כך הוא יהפך ללקוח קבוע יותר ולמרות שיוכל לקבל לעיתים הצעות עיסקיות טובות יותר הוא יעדיף להישאר איתך אך ורק בגלל היחס החם, ישנם שתי דרכים להשיג זאת (מלבד אמינות...) אחת על ידי חיוך וסבר פנים טובות והשניה על ידי מתנות ללקוחות.
ניתן להסתכל על מתנות לקוחות כאילו אתה אדם נחמד ואפשר להסתכל על זה כאילו אתה קונה את הלקוח מה שבטוח שאם זה יעשה בטוב טעם זה ודאי ישמח את הלקוח ויגרום לו להישאר איתך בקשרים עיסקיות.
כמובן שכאשר אנו מדברים על מתנות ללקוחות אנו מתכוונים בכך שאין כמעט קידום מכירות יותר גדול מזה מפני שלא רק שהלקוח עצמו שמח מכך אלא אם ישנו לוגו המושך את העין אז הלקוח עצמו ניהיה כמעין סוכן פרסום של החברה שלך למשל אם נתתה ללקוח מתנה לראש השנה דיסק און קי עם לוגו החברה שלך והוא שם אותו על השולחן במשרד גם אחרים רואים את שם החברה שלך ואם הוא ממש ישמח מהמתנה לחג שהוא קיבל הוא "עלול" גם לספר זאת לכמה מכרים בכך שמתנה ללקוח יכולה להיות מסע שיווק יעיל ביותר.